ГОРОДИЩЕНСЬКА ЗОШ І-ІІІст. №2
Суббота, 17.11.2018, 14:19
Меню сайту

Пошук

Вхід на сайт

Календар
«  Ноябрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 66

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  •      Зміни, що сталися в освітянському просторі України за останні три роки, відбилися й на науково-методичній роботі, що є складовою частиною навчально-виховного процесу.

         Науково-методична робота – це цілісна система взаємопов’язаних дій і заходів, що базується на досягненнях педагогічної науки, передового педагогічного досвіду, конкретному аналізі стану навчально-виховного процесу. Вона спрямована на зростання професійної майстерності кожного педагога, підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу навчального закладу загалом, зрештою, на вдосконалення навчально-виховного процесу, поліпшення якості рівня навчальних досягнень учнів, їхньої вихованості, розвитку, готовності застосовувати свої знання в житті.

          Форми науково-методичної роботи як процесу – це зовнішній прояв узгодженої діяльності в навчальному процесі. Найсуттєвішими серед них є такі: лекція та доповідь, практичне заняття, рольові та ділові ігри, тематична дискусія, диспут та «круглий стіл», «мозковий штурм», «мозкова атака» та інше.

        Серед вищеназваних форм роботи можна виокремити нетрадиційні, що вирізняються новизною, інноваційністю, спрямовані на максимальну активізацію практичної діяльності учнів, сприяють тому, що робота стає більш динамічною, творчою та цілеспрямованою.

    Copyright MyCorp © 2018